ARG!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Här sprider sig en irritation över huset.

Vi är väl inte på vårat värsta topp humör direkt.

J va på övervåningen och röjde undan "bygg-grejer" för att ungarna inte ska kunna skylla på hans bygge för att slippa städa. Själv är jag inte där uppe särskilt ofta eftersom trappan inte är kompis med min kropp.

Hopknövlade colaburkar, gamla handukar, snusk, snusk, snusk, godispapper överallt och det värsta av allt. Utspridda brända tändstickor överallt.

Hur fan kan man ens komma på iden och hålla på och elda med tändstickor inomhus dessutom och bland massa väggisolering och annat som finns där uppe. Så jävla förbannad är jag så jag har lust att göra om deras tv-rum till lekrum åt dom mindre så kan dom stora enbart hålla sig på sina rum. Uppenbarligen är dom inte stora nog att ha ett eget tv-rum någon av dom.
Tror inte någon av dom skulle orka med skammen om de "råkade" tända eld på kåken heller för den delen.
Tycker det är lite skrämmande att det är en 4-åring som håller mest ordning på sina saker och kastar sitt skräp. Men det står väl inte på innan han gör lika han.

Inte heller tror jag att dom hemma hos någon annan skulle kasta skräp och skit på golvet. Inte en kompis får dom ta hem innan dom styrt upp det här!

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Tag TV-rummet och gör till lekrum för de små...

- NU!

Sköter de sig så här, förtjänar de inget TV-rum; om de beter sig som skitungar, får de behandlas därefter!!!

Kommentera inlägget här :