Det kom...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
0-2f84cb2921c4b7ce9e7b7d621ef22ab5.png

 













Det kom ett paket med posten idag.
J spände ögonen i mig när jag kom hem och frågade -Vad har du köpt nu?! Men jag hade inte köpt något. Det var ett paket från en bloggläsare.

Hannah hade läst om min rädsla för att Inez älskade snuttekanin skulle försvinna och erbjöd sig att skicka en att ha som extra. Hon skickade med lite fina kläder, strumpor, tossar och lite smått och gott. Detta kommer att komma till användning det lovar jag.

Ett jätte stort tack till dig hannah från både mig och Inez. Du gjorde min jobbiga dag väldigt mycket trevligare med din omtanke.

Stort tack och skickar dig en jätte kram från oss allihopa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Ja nog känns det bra att ha en extra Kaninez.

Om lilla fröken skulle göra något ofog med den hon har.

2:a kommentar, skriven , av jonas:

åsså hämtat ut ett paket:)

3:e kommentar, skriven , av Hannah:

Det var så lite så.. Förlåt för smutsig kanin men trodde den var tvättad och såg det just som jag skulle lägga ned den..

4:e kommentar, skriven , av Hontass svarar Hannah:

Det är absolut ingen fara Hannah! Vi har tvättmaskin så den var bara att slänga in :-) tack

Kommentera inlägget här :