Fejjan.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Mitt facebook krånglar. Det går inte att skriva status, inte kommentera, inte skicka mail.


Har försökt i flera dagar att få iväg ett mail. Men det går inte. Blir tokig!! Tror det är min dator som är problemet för facebook i mobilen funkar fin fint. Men vem orkar skriva ett långt mail på en mobiltelefon, inte jag i alla fall.

ELIN PÅLSSON OCH REBECKA BERNER, JAG HAR INTE GLÖMT BORT ATT SVARA!!
MEN FACEBOOK SKA SNART BOMBAS AV MIG!!

Men lugna ner dig tänker ni väl nu... mmm visste jag väl.
Nu är det så här att Facebook är mitt sociala liv just nu. Om jag ska lista dom viktigaste sakerna som jag inte kan leva utan så är det:

1. Mina barn och J.
2. Djuren.
3. cigg.
4. Facebook.
5. Morotskaka.
6. Batterier.

Fattar ni att fejjan är 4:e på listan...... Klart det måste funka.

* En stor skopa med ironi och massa nypor salt är bäst att tillägga för att inte verka skvatt galen*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonas:

det är samma här inte din dator det är fel på..

2:a kommentar, skriven , av Kristin:

???

Kommer Facbook FÖR min morotskaka?

besviken

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Nja jag hade lite problem med de där punkterna. jag insåg att det optimala vore att äta morotskakan när man satt på fejja ;-)

4:e kommentar, skriven , av Nelin:

Hahahaha, det är lugnt ;) Käka lite morotskaka och andas så blir det snart bra!

5:e kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Gå in på Facebook - klicka på inställningar och sen på Applikationsinställningar, - därefter drar du fram adderats på profile (tror jag det var) och där har du en "namnlös" aplikation. Ta bort den...

6:e kommentar, skriven , av Hontass:

Hittade den, tog bort det och nu funkar det! Tack Nattis!

Kommentera inlägget här :