Orkan.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hon den där är hemskt trött idag! Magen värker och jag är färdig att sparka på något!

Herrn i huset åker fram och tillbaka till Åsbro på innebandy. Här hemma har det gått fram en orkan i form av 5 barn och en liten Artur.

Det va väldigt fint här i Torsdags förutom Leos gamla säng som står i hallen och väntar på att det ska bli plats i förådet "så där lär den få stå ett tag, typ ett år eller så".
Nu är det som en jävla bomb slagit ner. Alla har använt alla ytor till avskälpningsplats. Köket är som ja... det finns inte ord för det. Jag vill inte ens gå ut där. Matrum och vardagsrum är belamrat med SKIT. Dessutom har alla dragit åt olika håll och här står jag mitt i skiten och jag är INTE glad åt att stå här!

Dessutom har Artur mördat något. Jag vet inte var för detta ludd är bara i beståndsdelar liggandes som en matta som sprider sig över 3 rum.

Funderar på att göra en sån där fuling. Åka hemifrån och kräva att det är städat när jag kommer hem och hota med ett världskrig om det inte är det.
Men det kan jag inte för då måste jag dra med mig en arme av barn och då försvinner ju hela grejen.

AARRRGG!!

Kommentera inlägget här :