Söndag............

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har haft en lite jobbig dag idag!

Hundarna rök i hop i morse igen för 811:e gången och nu kände vi att det inte va hållbart längre.

Kita har fått åka till Eva-Lena ett tag och får stanna där till hon har löpt. Sen tar vi hem henne igen och ser hur det går. Men jag har grinat som en tok idag och när hon åkte tjöt jag ännu mer. För tänk om, tänk om, tänk om det inte kommer bli bra och vi måste välja en av dom. Det valet vill jag inte behöva ta.

Nu behöver det ju alls inte bli så men TÄNK OM!!!

Och tomt som tusan blev det när hon åkte.

För övrigt så har jag siktat in mig på att ta det så lugnt som möjligt veckan som kommer. Jag ska försöka fokusera på mental vila. Det ända som jag bestämt ska göra "förutom i hemmet" är att storhandla på Tisdag eller Onsdag. Filip och Angelica har lovat att följa med och bära, gulliga ungar. Det kan dom få varsin 50-öres kola för om det nu finns såna kvar ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig hos min underbara make och kramas lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Det räcker att dom får en kola att dela på.

Dom ska inte bli bortskämda.

Kommentera inlägget här :