J:s Terry.

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
J gjorde en underbar Terry igår. Ja det känns som att jag va med på ett hörn oxå men han va huvudpersonen och det gör mig så lycklig. Med tanke på hur mycket han roas av att jag, Terry, Morhontass och Filip lyckas med massa dumt så gav mig hans Terry total lycka.

Igår kväll kom han ut från toaletten.

- Det är något som piper!
- Vadå?
- 3 korta pip så jag hinner inte lokalisera vart det kommer i från.
- Okej.
- Du kommer bli galen i natt, det piper var 15:e sekund.


Med rädsla för mitt humör den kommande natten började han leta.
Det tog han över en timme att leta igenom hela våran klädkammare, sedan var jag tvungen att hjälpa till när han suckande kom ut och informerade mig om hur många pip i minuten jag skulle få lyssna på hela natten.
Vi vände upp och ner på allt! Ibland lät det som det kom uppifrån. Vi vände upp och ner på alla ungars rum.
Om vi stod i varsin kartong och rotade så lät det som det kom från kartongen han rotade i men när kartongen va tom så fanns det inget funnet som kunde pipa. Ljudet tycktes hela tiden förflytta sig på ett onaturligt vis.

Vid 24.00 gav vi upp och efter en liten stund slutade det pipa. Jag tänkte att det ligger väl någon klocka någonstanns som tagit slut på batteri.

I morse kom han:

- Jag hittade det som pep!
- Jaha vad va det då?
- Det säger jag inte!!
- Jo nu säg!!
- Näpp
*ger ett förläget utryck*
- Nu berättar du vad det var!!!!
- Du vet den där öronsnäckan som jag har i till min telefon.
- Mmmmm.
- Det va den som pep.
- Jaha.
- Jag hade den i fickan hela tiden.


*moahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha*

Jag har njutit hela dagen av det här och jag tänker fortsätta suga på den goda karamellen.
Öppnar han någonsin mer munnen över hur blåsta vi är så kommer han få äta ordentligt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor hontass:

Haahaaaaa! Hade inte kunnat gjort det bättre själv!

Kommentera inlägget här :