O-ringen deltagare.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ska alldeles strax köra in Zack till Örebro.

Där ska han sova i husvagn med vännerna från Tidaholm.
Sedan ska han i morgon få följa me dom och springa O-ringen.
Han har gått som en osalig ande hela dagen i dag lilla gubben.
Han har funderat på detta med kartan och hur man ska ducsha osv.

Maria blev så impad av honom igår när dom höll på något med kartan "själv fattar jag noll av sånt där".
Så hon erbjöd sig att han kunde få följa med. Ungen blev helt salig. Vet inte hur många som han har ringt till och berättat att han ska få vara med att springa. När jag sa att han nu blivit anmäld så blev han extas.

Mammas stora kille.

När jag har lämnat av honom så ska jag på rajtantajtan med den vackra Monique.
Vi tar oss lite tjej tid, det har vi gjort oss förtjänt av tycker jag minsan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Åh perfekt 2 flugfor i en smäll! :) Roligt för honom om det är något han är intresserad av. Kanske har du en framtida elitorienterare där?

Kommentera inlägget här :