Jätte Glad!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Åh nu är jag jätte glad.

Min älskade lillasyster Terry Toppa kommer hit helgen 2-3-4 Juli då vi planerar att festa loss lite för att fira mina 30 år.
Nu blev jag så himlans glad för jag saknar henne något så oerhört. Systrarna fiskmås i hop en hel helg i festartagen oj oj oj...

JIPPI YEAH!!!





Föresten har jag hört ryktas om att Morhontass gjort en riktig Terry. Med det är det bevisat vart vi fått vår intelligens i från, inte från våra fäder i alla fall. Återkommer om det om inte Morhontass tänker föreviga det på sin egen blogg<---- länk.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor hontass:

Mor Hontass har gjort slut med bonden,förgott och evigt!telefonen avstängd och dörren låst.For hem efter morgonmjölkningen, rasande rasande!Nu är det faktiskt nog.

Kommentera inlägget här :