Filip är rädd.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Filip går runt här och tjatar om att tatuera sig.

- Prata med MorHontass om det.
- Det törs jag inte.
- Jag kan säga till henne att kommentera din status på facebook.
- NEJ!
- Ha ha, ring henne då!
- Törs inte, hon kommer bli ilsken.
- Nej då *moahahaha*
- Terry har ju fått, och du va bara 15 och då åkte mamma med dig.
- Ja men då tatuerade mamma sig själv och tyckte det va roligt... Det gör hon inte nu längre.
- Schysst du är då, nu törs jag ju verkligen inte. Men om jag säger att jag tar ur töjningen i örat kanske jag får.
- Ha ha.
- jag kan säga att du har tvingat mig.
- Jo men visst.
- Mmm.
- Hur ska du ha råd med det då?
- Öhhhhh.
- Bra svar...

Så här har han hållit på nu i flera timmar. Jag önskar han kunde ringa till henne så jag slapp höra hans förbannade tjat och överläggningar om hur han ska lägga fram det hela.

Sen skulle jag tycka det var lite roligt att se hans skräckslagna ansikte när han slår telefonnummret. För att sedan höra han argumentera om alla fördelar som inte existerar.

Nu försöker han få mig att ringa och säga:

- Filip hälsar att han vill tatuera sig, får han det?

Aldrig i livet den smällen får han ta själv, jag gör det INTE.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Säg till han att ta ut skiten av öret oavsätt...

- så kan han ju tattuera "Jag tar en Fille" på arslet skratt

2:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

intresant om han inte kan betala vad det kostar ... ta han till typ dom bättre så kommer han underfund med att det kostar 1000 tals kronor

3:e kommentar, skriven , av mor hontass:

Haha han får aldrig mera ringa om sånt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Jag va iaf 18 när jag tatuerade mej:)

5:e kommentar, skriven , av monica:

varför ska han vidga örat???? tror han att han ska höra bättre då???? :-)

/monica.

Kommentera inlägget här :