Jag har gjort det igen.

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Jag fattar inte hur jag lyckas med allt.

Det är så jag skäms bara jag tänker på hur fel allting blir som jag tar mig för.

Jag ringde piecaren igår som gjorde mina dermal anchor<-- länk.
Jag hade fått infektion i den ena. Ingen stor infektion men jag ville försöka häva den innan det blev värre. Hade lagt ett omslag med alsolsprit för att dra ut skiten men fick inte ut det som samlats sig i fickan som ankaret ligger i.
En infekterad dermal kan vara lite knepig eftersom det bara finns ett ingångshål i stället för ett in och utgångshål som på en vanlig piercing. Det samlas lätt skit då liksom, annars är de väldigt lättläkta.

I alla fall....

Jag ringde för att be om råd:

- Har då något starkare hemma.
- Ja handesinfektion.. gel.... skitstarkt.
- Kanon, ta en droppe sånt och lägg på. Bara i några minuter så det blir riktigt rent så kommer skiten ut om det samlats något. Det är inget som rekomenderas att göra annars men bara någon minut så fras det ut.
- Kanon fixar det.
- Annars hör du av dig om det inte hjälper.
- Okej.
- AKTA ÖGONEN!
- Självklart.

Sagt och gjort jag tog fram flaskan, lade huvudet på sne och försökte pricka pärlan. Precis när droppen ska falla så får jag ett cp-ryck i hela armen. Missar pärlan med flera centimeter och tappar droppen mitt i ögat.

AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ!!!! Det gjorde så ont att jag inte ens kunde komma mig för att skölja ögat.

För er som aldrig upplevt känslan av handsprit i ögat kan jag berätta hur det känns. DET GÖR JÄVLIGT ONT!!!

Ja ja när jag kunde se igen efter mycket om och men så gjorde jag om det hela och träffade rätt. 3 minuter tog det sen masserade jag lite och då rann skiten ut. Nu är det jätte fint och gör inte alls ont längre. Men mitt öga svider lite fortfarande.

Nu ska jag ta med mig lillan och åka in till Hallsberg. Ska köpa en present till Mysan som fyller år på Lördag. Undrar om jag ska vara så där jätte rolig och gå och hälsa på Filip på skolan.

Tror ni han blir glad på mig då?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nelin:

HAHAHAHAHAHAHA. Förlåt. Finns det någon mer än du som lyckas med sånt här?

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Nä det är bara jag som gör sånt! Eller oxå gör alla annat sånt med utan att erkänna det :-)

3:e kommentar, skriven , av Monique:

Kan inte låta bli att undra om sperma har desifinerande effekt då det kan svida som fan i just ögon ?? Hmm .. Annars låter det ganska normalt säger hon som lyckats bränna sig på läppen med ett stykjärn .. c",)

Kommentera inlägget här :