Bågskytte.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag har jag varit med Zack och hans kompis Max på bågskytte.

Jag fick en båge i handen och på med skydden. En tränare gav sig fan på att jag skulle skuta.
Attans vad roligt det va. Tror jag ska köra de där 6 provgångerna gratis och känna efter hur mina axlar och armar klarar det. Går det bra så fortsätter jag nog.

Zack påstod att jag va väldigt pinsam hela tiden. Men jag såg minsan på honom hur roligt han tyckte det va att jag var där och gjorde detta med honom.

Himla kul va det i alla fall ända tills jag slog i bröstvårtan när jag släppte strängen, det va mindre kul.

men det är smällar man får ta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma M:

Men kära du. All lycka i världen till dig, utan tvekan, men i all välmening: tänk på din kropp!

Den ska hålla i jäkligt många år till..

Var rädd om dig..

Kommentera inlägget här :