Ligger lågt.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är lite lågt och deppigt här.

Min mage blir inte bättre, snarare tvärt om. Har inte ork till något är helt matt. Så fort jag äter blir det magknip och mellan målen är det konstant illamående och springande till toaletten..... Maginfluensaillamående. Sen värken i resten av kroppen på det. Är färdig att spy på allting.

Väntar fortfarande på svaren från buk-röntgen som borde ha kommit vid det här laget enligt dom själva. Fick brev från läkaren härom dagen som skrev att min järnvärden är alldeles för dåliga. Så nu lämnar jag prover för att utesluta att det blöder invändigt. Det tar ganska hårt på psyket det här kan jag lova. Det ända dom säger är att det inte har med IBS:en att göra.

Fan jag vill må bra och vara hyfsat pigg. Det räcker med att försöka hantera all annan smärta i kroppen, behöver inte det här oxå.

Fy fan säger jag bara. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Vad jobbigt!

Håller tummarna att du får svar på vad det är snart. Det är ju skitjobbigt att gå och inte veta.

Kramar

Bibbi

Kommentera inlägget här :