Glad mamma..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag är mamman glad.

Barnen har helt utan tjat hjälpt till med disk, tvätt, handling och snöskottning.
Sånt gör mamman riktigt glad.
Nu vet jag ju att Filips dator är lite trasig och att han är väldigt utråkad så det kan nog kanske bero på det.
Fast jag intalar mig att det är för deras storsinthet när de ser mamman slita " you wish".
Men jag vet ju hur jag ska få hjälp med allt i forsättningen. Det är bara att sabba uppkopplingen till övervåningen ett par dagar så blir det drag.

Lilla I fick gå till dagis idag efter att ha varit sjuk. Hon va så lycklig den lilla tjejen. Man får se till att vara klar i god tid för hon vägrar åka vagnen och ska gå själv hela vägen. Sedan när hon såg sin favvofröken så drog hon bara och krävde en stoooor kram. Mammas lilla manipulativa tjej.
grabbarna i huset har hon lindat runt sitt lilla finger, dom lyder hennes minsta vink. Det ska börjas i tid minsann.

Nähepp göra lite nytta kanske innan man kan börja dregla över den arga snickaren.
Jag funderar på vem jag ska ringa hit, arga snickaren eller Simon & Thomas... Det får nog blir snickaren..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

Har hammare OCH är ilsk!

Kommentera inlägget här :