Tisdag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det har varit en svacka och allting har halkat efter.
Men nu tar vi nya tag, tvättar, plockar och fixar.

Ja jo det blir inte så mycket gjort med huliganen efter som sliter fram det man tagit undan men det är i alla fall rent under som man brukar säga.
För övrigt är det en hel del som motarbeter mig just nu men det tar jag igenom som vanligt, sträck på ryggen, näsan i vädret och bit ihop så går det ;-)
Vissa saker får mig fortfarande att känna mig som "Hon Den Där". Men hur det egentligen är så är det jag som tillåter mig att ta åt mig. Gjorde jag inte det vore det mycket enklare allting.

Inez går nu vilket ger mig en smärre hjärtinfarkt, särskilt när han springer med huvudet rätt in i kylskåpsdörren.
Många bulor blir det :-)

Morhontass var här under helgen vilket va både mysigt och skönt.
Satans separationsångest bara nu när hon åkte hem igår och det hänger kvar idag med.

Näpp nu ska ännu en maskin tvätt hängas, undrar om man törs göra det ute?....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Haha ja det finns mycket minnen därifrån, tur att man har slutat röka iaf=) Fattar inte ens att jag gjort det, känns som i ett annat liv, skulle aldrig ta ett bloss idag!

2:a kommentar, skriven , av Mats:

Är inez en han?

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Givetvis ett stavfel Mats :-)

Kommentera inlägget här :