Barnaplågare.....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja det är precis det Leo säger att jag är.

Och det bara för att han ska städa sitt rum idag som alla andra ungar i huset.
Till och med Inez har sina grejer att hjälpa till med.
På Torsdagar ska barnen hjälpas åt att städa på övervåningen där de huserar själva och inklusive deras rum ska städas.

Nu hade vi suttit och tränat på Leos läxa till provet han ska skriva så han kan få börja tävla på crossen.

- Det fattar du väl att jag inte kan städa när jag ska försöka koncentrera mig på att han alla flaggor kvar i hjärnan.
- Du det är faktiskt jätte bra att göra något annat en liten stund så all information kan få hitta sin plats i hjärnan så ska du se att du kan det bättre sedan.
- DET ÄR DITT FEL ATT JAG INTE KOMMER KLARA PROVET FÖR DU TVINGAR MIG ATT STÄÄÄÄÄDA.


* suck*

Sedan kommer alltid det här med att jag tycker om att plåga små barn.
Det sitter han minsann och muttrar när han tror att jag inte hör.

- Jag fattar inte hur man kan vara så elak som min mamma och tycka om att plåga små stackars barn hela tiden.
- Va, va sa du?
- INGET.... DU ÄR DUM.
- Jaaaa, och jag älskar att plåga små barn med diverse elakheter som får de små stackars barnen att må bättre.

Nu är han där uppe och städar hoppas jag...

Kommentera inlägget här :