Gräsklippshelvete....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag ville göra han jag är gift med glad och försöka att klippa gräset.
Jag tänkte att jag på något sett kunde skjuta den framför mig utan att belasta för mycket.

Det gick åt helvete rent ut sagt. När den äntligen lyckats dragits igång så dog den efter bara några meter och ett andra försök att dra i gång den pajade hela mig.

Så nu har jag mitt jädra pucko dragit igång någon jätte reaktion i hela kroppen allt från smärta i muskler och leder till att se högravid och ilja spy av illamående och hela jag håller på att brinna upp.....

Gräsklippshelvete, jag ska sparka på den..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna D:

Tycker jag du gör rätt i. ;)

Sparka ihjäl den bara!!! :-D



Kram på dej vännen. :)

Kommentera inlägget här :