Sprak i kaminen.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Funderar på att tända en brasa i kaminen.
Jag tycker det är rått och kallt här inne.

Det är en liten speciell känsla när man hör knastrandet i kaminen, mysfaktor.

Har precis har ett långt och bra samtal med sköterskan på smärt. Hon är så himla snäll och go.
Hon ska skicka ut nya frågeformulär idag som jag ska fylla i och skicka in.

Hon tyckte jag bör komma in så fort som möjligt men den tidigaste tiden är om 3 veckor.
Där i mot skulle hon lägga mig på bevakning i fall det blev några återbud.
Men hon är angelägen att utredningen ska kunna börja så snabbt som möjligt.
under tiden sa hon till mig att hålla musklerna så varma som möjligt för att inte trappa upp smärtan ännu mera då både matsmältning och urinblåsa slås ut på något vänster när det blir för mycket ont, allt liksom hänger sig.

Gud va dom är gulliga där inne. Visst är det jobbigt att vänta men när man vet att dom gör vad dom kan så är det faktiskt okej ändå.

Nu ska jag ta och tända den där brasan och bädda ner mig med hundarna tills det är dags att hämta min goaste lilla tjej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna D:

Ja snart är det dags att tänka upp här också, blir det lite kallare så... :) Härligt är det!!



Skönt att det börjar rulla på nu vännen.



Stor kram!

Kommentera inlägget här :