Dessa jädra mardrömmar....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Alltid när jag är på tjocken så drabbas jag av hemska mardrömmar.
Jag drömmer alltid att någon försöker skada mig och mitt barn och vaknar gråtandes halft hysteriskt.

När jag gick med Zack så drömde jag hela tinden att människor gjorde allt för att putta i kull mig så jag landade på magen så att bebisen skulle skadas.

När jag gick med Leo så drömde jag hela tiden att någon hällde droger i mitt kaffe eller vattenglas och jag blev panikslagen över att få ut det ur kroppen innan det nådde bebisen.

Med Inez va det likande som med Leo fast då drömde jag att det va rent gift som hälldes i min mat och dryck när jag inte såg det.

Nu har det börjat igen, tvi vale dt är nog det värsta hitills känslomässigt.
Vaknade helt genomsvätt och livrädd i natt.
Drömmen va helt sinnesjuk, värre än vanligt.
Det började med att det ringde en läkare som jag haft myckt kontakt med i och med eds:en och sade att de nog tyvärr råkat smitta mig med hiv under en av alla provtagningar.
Jag skulle omedelbart läggas in på sjukhus.
När jag kom dit så va känslan över stället mer gammalt mentalsjukhus än usö.
Jag va hysterisk och ledsen.
Ingen ville ge mig svar på om jag va smittad eller ej.
Jag blev hysterisk på riktigt och då kom det in ett helt gäng med sköterskor som höll fast mig och skulle bända upp munnen på mig för att hälla tabletter i halsen på mig som skulle få igång värkarbetet så jag förlorade barnet.
Jag skrek och slog men ingen lyssnade. De lyckades inte få ner tabletterna men vägrade släppa ut mig.
Den psykiska terrorn om att jag va n dålig människa som ville utsätta mitt ofödda barn för något så hemskt ifall jag skulle vara smittad började. Mental tortyr och om vart annat höll de fast mig för att försöka få ner det sablans tabletterna. Till slut gav de mig en injektion i skinkan och arbetet började men jag lyckades hålla kvar bebisen i magen på någe vänster och vi tog oss där i från efter mycket rymningsplanering.

Det visade sig att jag inte va smittad till slut efter att jag anlitat någon annan att ta proverna.

Fy bövelen vad jag grina när jag vaknade.

Jag fattar verkligen inte varför jag måste drömma så sjuka drömmar.

Man blir ju skräckslagen.

Kommentera inlägget här :