Svenskarnas hemliga liv..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
I kvällens avsnitt ska det bla handla om EDS vilket jag tycker att ni ska se på.

Det sänds kl 22 men finns även på playkanalen efteråt för den som tycker det är för sent.

Detta är bra för ju mer det kommer ut om sjukdommen desto bättre.

http://www.tv3.se/svenskars-hemliga-liv/veckans-avsnitt

För övrigt är det okej.
Läkarbesök idag resulterade i ett gäng recept, remiss till sjukgymnast och en urgliden höft som resultat. Inflamerade muskler, känselbortfall " tack och lov i vänsterarm där styrkan börjar avta. Nu börjar även mina knän att lossna/glappa som han utryckte sig. Gör mig lite ledsen då knäna är det ända som inte stör så mycket. Så det är bara att hoppas på att det dröjer ett tag innan jag börjar känna av do mera.

Jag är så himla tacksam över att ha min underbara familj att fokusera på.
Dom är det bästa jag har och livets goda.

Kommentera inlägget här :