Det rullar på...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu händer det grejer.
Jag var inte riktigt beredd på det men denna resan kommer bli så otroligt rolig.
Blir en intensiv tid framöver men det kommer löna sig på många vis.

För övrigt är lunkar det på.
Fick ta med mig barnen in till Örebro då jag skulle till läkaren. en sabla tur att vi va ute i så god tid för det fanns banne mig inte en parkering någon stanns.
Jag som är så rädd för att köra in i stan och har lite svårt med vart jag får stå. Så jag kollar hur majoriteten gör ha ha.
Får fortfarande känslan av kriminell körning ibland även om jag nu haft kortet i 2 år.
Ingen bot i alla fall så jag stod nog bra även om vi fick springa en bra bit för att hinna.
Sedan gjorde vi lite ärenden och en snabbkaffe och skyndade hem för att inte få ett aggresivt utbrott pga blodsockerfall. Men jag ger mig inte gärna ut med bilen i onödan kan jag säga, fy tusan.

Inez är ett monster enligt leo. Jag är lite benägen att hålla med. Han låg i godan ro och tittade på film när Inez kommer med en stor pall och kastar i huvudet på honom. Hon är inte bara sadist och är även vrål stark ungen.

Nu måste jag försöka bota min skallebank med kaffe innan jag ska ge mig iväg och handla..


Kommentera inlägget här :