Rehab..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ett ekorrhjul av smärta är i rullning som jag inte får stopp på hur jag än försöker.

Det känns som jag är tillbaka på ruta ett vad gäller min värk.
Jag har tillämpat allt jag lärt mig för att hålla det i styr utan resultat.

På Tisdag blir det ett samtal till smärtrehab/kliniken.
Jag gick halva kursen när jag va gravid med Inez och blev lovad att få komma igen när det va dags.
Jag hoppas att det erbjudandet står kvar för nu är det verkligen dags.
Annars få jag försöka få till en ny remiss. För nu är det inte hållbart.

Är i läget där jag får kapitulera för allt för att fixa de mest basala sakerna som att tvätta håret och få i fötterna i ett par skor. Tack och lov att det är varmt så jag slipper dra på tjocka täckjackor och tunga vinterdojor.

Det här går inte..

Kommentera inlägget här :