Full rulle.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Här lunkar det på som vanligt och jag är lika skit dålig på att blogga fortfarande.

Har varit väldigt effektiv idag arbetsmässigt och hunnit med att dansa lite med moppen oxå och tvättat och grejat.
Har packat i ordning alla grejer för att strax åka iväg och arbeta lite, ny tjej ska startas idag och det är riktigt roligt.
I Torsdags for jag ner till Mjölby och Mia för att mellanlanda där innan vi reste vidare på fredagen.
Jag satt i publiken när Mia och Carin visade kläder och smycken på modevisningen i Mjölby City.
En mycket trevlig kväll måste jag säga.
Fredagen for vi ner till Ulricehamn för att åka på SPA. Attans så skönt det var, ansikte, rygg, och fötterna blev behandlade, bastu, bubbelbad och mycket mera samt god service. Det hade vi gjort oss förtjänt av och kommer göra om. Lördagen vard et möte och sedan bar det iväg hem.

Ett stort tack till J som lät mig komma hem till ett nystädat hem och tack kära Gerda som bjöd oss på god mat på Söndagen när man var lagom mör. 

Nu är det dags att packa in allt i bilen och fara, har lite ärenden att göra på vägen.

tjo flöjt.

Kommentera inlägget här :