Grodor och jävulskap.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag vet att det kommer hända något riktigt galet och säkerligen väldigt pinsamt idag.

Jag vet inte vad eller när, jag bara känner det i hela kroppen.
Ni vet när man har en sån där dag så man sparkar i överallt och slår sig på de mest konstiga ställen.

Munnen är heller inte vad den borde vara då jag borde hålla käften helt och hållet idag.
De svarta gordorna hoppar som galningar i både skrift och tal.
Jag har dessutom ingen förmåga att vara trevlig och kombinationen där är ingen höjdare, inte alls bra.
Att jag dessutom verkligen inte tycker om någon idag gör INTE saken bättre.
Jag kommer säkert råka stoppa in en skruvmejsel i datorn eller skära av mig knät när jag ska raka benen under dagen.

Så jag varnar dig min underbara make, din fru är ingen underbar fru idag och du har säker lyckats blivit arg på mig en hel massa gånger innan vi kommer i säng ikväll.
" Nej jag har inte opererat några av dina dybara hårdiskar och inte raderat dom heller".... Inte än.

Jag ska snart ge mig in till Hallsberg ch jag är lite rädd för det såna här dagar eftersom jag säkert kommer göra någon "nu vill jag gå och dö situation". Och blir det ingen sådan situation så bör jag åtminstone hålla käften vilket är ganska svårt då jag tydligen ska på möte.

Det gäller helt enkelt att göra sig jädrig fin så man i alla fall kanske kan komma undan med att man är söt eller något. Mycket mascara får det bli så det verkligen syns när jag blinkar bort alla mina misstag med ögonfransarna.


Stackars J........ Fan det kanske är pms-tid!

Kommentera inlägget här :