Orken tryter.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter här och försöker hitta orken någon stanns.
Hade en sån där gräslig migrän igår som ger en dödsångest.
Det tar ju flera dagar innan man blir som folk igen, ögonen är helt väck.
Men mina provsvar hade gått ner till noll härom dagen så det är säkert hormonomställningen skulle jag tro.

Har lite samtal att ringa idag och greja lite bara jag får med huvudet igen.
Städa undan måste jag oxå göra för nu är det sand överallt igen.
Johan åker till Rom i helgen med jobbet så jag blir gräsänka hela helgen.
Leo blir kvar här tills på Lördag så jag har lovat att vi ska äta lite mys och se på film i morgon.
Han vill absolut ha kräftor så jag får se om jag kan lyckas hitta några såna.

Vi planerar något riktigt roligt på arbetsfronten. Det ser jag riktigt fram i mot, ska bli så kul!
Ikväll är det vårfest på Leos dagis. Så nu hoppas vi på sol ikväll för vi tänkte åka dit hela familjen.

Sätt fart nu Sandra..

Kommentera inlägget här :