Skitfot.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det har hänt något med min högra fotled.

Den gör svin ont.
Mina smalben har liksom sjunkit ner i foten och gjort mig plattfotad, jag vet inte om det har med det att göra kanske.
När jag sätter ner foten i golvet för att ta ett speg så isar det och hugger i leden, som om man skulle ha vrickat sig rejält men jag kan inte minnas mig att jag har gjort det.
sedan strålar det upp i smalben och vad även när jag inte har den i golvet.

Det här tycker jag inte om då jag behöver ha tillgång till mina fötter.

Nu blir det lite middagslagning här sedan ska det levereras lite barn till höger och väster.

Tur att det kommer hem ett barn till för annars hade det blivit för lugnt här.
Jag har hellre liv och rörelse runt mig än tystnad, även om det kan va skönt med tystnad ibland så uppskattar jag den bara korta stunder.

Nähepp, sätta lite fart då.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mezza:

smärtläkaren min nämnde sist...

(med tanke på att jag joppas få en bulle i ugnen snart) att ganglion och nervstrul nog e nåt jag nästan kan räkna med under graviditeten.. vare sig det är tidigt eller sent.

har du haft led eller nervstrul extra mkt under andra graviditeter?

just det där med att en led känns stukad/vrickad har jag ofta.. och det visade sig va dolt ganglion. mitt visserligen i handleden men man kan få det i andra leder med tex fötterna/vristerna.



Hoppas det går över snart.. eller iallafall blir bättre. Smärtsamt nog som det e ju...



Kram

Kommentera inlägget här :