Skräcken och Signe.....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Katterna i huset verkligen avskyr varandra.

Eller det är väl Signe som avskyr Skräcken rättare sagt.
Han är ju en väldigt ståtlig, långhårig, röd och charmig herre den där Skräcken.

Jag har misstänkt att Signe börjat löpa då hon mest går runt och skriker.
Min förhoppning va att hon kanske skulle bli lite kär i Skräcken nu när hon är pilsk i alla fall.
På Tisdag ryker Skräckens kulor och sedan är han oförmögen att göra några fina avkommor.
Det hade varit kul att få en kull efter honom då han är så himla fin och charmig.

Men tror ni hon vill ha den ståtliga karln som finns i huset.

Nä...

Sent igår kväll så kommer jag ut och då ligger hon och kråmar sig för grannens katt den lättfotade lilla kissen.
Sen låter hon han sätta på na med ens den stackars Skräcken inte får någe alls.

Nä nu får det va nog tänkte jag och tog med mig Signe in.
Ska det indgas otukt så ska det minsann ske med den ståtlige.

Men se det gick inte.
Hon spöade skiten ur den stackars Skräcken i stället.

Nu kom jag på henne igen att ligga och fjanta framför grannens katt.

Skit, det är bara att inse att det inte blir några miniskräckisar.

Kommentera inlägget här :