Alltså bara för att jag...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
är färdig att slå en skål i skallen på min make " mentalt i alla fall" betyder inte att vi är osams i en hel vecka fram över och ska skiljas eller nåt.
 
Det är väl ingen katastrof att man blir osams eller!? Är det något man ska dölja i det dålda eller? Det är skillnad på att vara osams så det skriker om det, ta till sig det varandra säger, gå vidare och lära sig än och vara osams, lägga locket på och dra.... typ.
 
Jag har ett temprament som en italienare. Jag tänder på 853 cylindrar på en gång och det finns ingen hejd. Sedan när jag dragit ur systemet så är det lugnt igen. Det är liksom borta sedan även om man kanske talar i efterskalvet.
 
Sån är jag och det är okej att vara sån.... Jag har inga behov att att älta all i evinnerlighet....
 
Förra inlägget skrevs mest i syfte att visa att det inte är alltid är bra att vara lika...

Kommentera inlägget här :