Chokladpraliner.....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter jag och smaskar på tillsammans med kaninen Göran som mest bufflar runt och tvättar sig.
J luskammar barn i köket. Känns som en bra arbetsfördelning detta.

I morgon är det 5-årig bröllopsdag.
Vart sjutton tar åren vägen? Får lite ångest när jag märker hur fort det går. Jag har det så himla bra i mitt förhållande till min J och kärare och kärare blir jag. Måtte det aldrig gå åt fel håll för han är jädrigt bra min J. Han står ju ut med mig ju!

Har haft en jobbig migrändag idag. Har lyckats få det i ordning och hoppas det håller då min lilla Leo tävlar i morgon och jag gärna vill vad med och titta.
Saknar många människor, min familj, Verene, Guro, Liv, Liv och många fler som finns på lite längre håll.
Det känns skönt för mig som aldrig förr kunnat umgås med kvinnor att faktiskt känna saknad av kvinnliga vänner som betyder mycket.

Fick kramas med Tilda idag. Underbara Tilda som är så fantastisk och finns där alltid. Och stal en kram av Monique vid Maxi. Om J någonsin lämnar mig så ska jag gifta mig med Monique. Leo är inte så förtjust i den planen, vart sjutton skulle vi alla få plats?! Det va hans största problem... Underbara barn.

Göran har har tröttnat på mitt sällskap för han biter i min byxa. Inez säger att det ät svar så nu gör vi kvällen i huset Annelund.



Kommentera inlägget här :