Natten är kommen...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
.... Äntligen och dagen är över.
Tillbaka på altanen, de mekaniska har släkts och naturen växer.

Jag har under sommaren njutit så väldigt av min oas, Café Oasen som incheckningen heter på fejjan.
Hur ska jag göra när vintern kommer? Jag behöver få ha den där lilla stunden på mitt ställe där jag hämtar kraft och energi. Bussen rör jag inte det är Johans. Jag får helt enkelt bygga mig en liten kåta eller spara pengar och köpa en egen.
Jag behöver mitt space även bara för en liten stund och jag behöver vara utanför husets väggar.

Alla årstider har sin tjusning. Jag behöver bara hitta min plats i alla skeden.

Drog på mig lurarna, hög musik och varje kroppsdel suger in andetagen samtidigt som jag blir tyngre och tyngre.
Dofterna i natten är så fantastiska och lätta att andas.Vid såna här tillfällen älskar jag att vara jag. Njuter av att ha min fina familj, allihopa fulla av kärlek och varje människa unik.
Biologiska eller ej vad spelar det för roll, kärlek är vad kärlek är.

"Himlen har en plan för dig" sjungs det nu i mina öron.... Jag har det textat på min hals. Det är en påminnelse om att allt har ett syfte även när det känns för tufft. För visst är det väl så att allt går att använda? Åtminstone vill jag tro så, att inget är bortkastat om man bara använder det på rätt vis. Jag vill inte att något ska kännas som bortkastad tid, av allt går att lära och växa. Av det jag fått vill jag kunna ge oavsett hur det påverkat mig just då när det skedde.
Känner mig välsignad med så mycket kärlek runt mig. Ibland undrar om jag är värd allt samtidigt som jag vill tro på att det man ger får man...

Nä nu ska jag stänga av musiken. Jag blir alldeles för djup av musik i mellanåt för mitt eget bästa. Behöver nog gala ur stämbanden lite tror jag.
Sjunga ut!
Natti natt.

Kommentera inlägget här :