Stadstrafik..

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Är ingenting som jag vill utsätta mig för. Jag är totalt skräckslagen över att köra inne i stan. Särskilt i Örebro där alla cyklar hur som hellst och trafikanterna är mer än stressade.

Jag borde ha en stor skylt på bilen med texten FÖRVIRRAD! Inte för att någon skulle ta hänsyn ändå men det skulle kännas bättre i alla fall.

Jag har en plan över hur jag ska ta mig från A till B och sedan vidare till C. Men det spricker alltid med att det inte finns några parkeringar eller liknande.

Jag skulle kunna parkera i Vivalla och gå in till stan för att slippa köra.

Adhd slår till och hönan är virrigare än någonsin, till och med lite aggressiv.

Nu ska vi åka. Mitt in i smeten ska vi, Stortorget närmare bestämt.

Be för mig!

Kommentera inlägget här :