Hela huset snarkar...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Utom jag...

Jag ligger och ålar mig som en mask i en vattenpöl.
Jag skulle ge vad som hellst för en hel natt sömn. Barnen sover men ändå får jag klara mig med någon ynka timme sömn var natt. Det sliter på humöret som så mycket annat.

Jag är sur över att ha fått flytta in från altanen till soffan och tvn.
Nästa år ska det finnas infravärme om jag inte har min kåta på gården.

Det är en framtidsdröm vi har jag och J. En liten kåta med eldstad. Där vi kan grilla, mysa, meditera och göra allt annat som man behöver göra ifred ibland, typ tänka. Men det lär dröja. Kollade vad en färdig kostade och inte så mycket egentligen även om 40.000 är.mycket för oss.
Så jag kan nöja mig med infravärme så länge bara jag får sitta ute.

Sova.... Jo men visst.

Upp och gå lederna till rätta först.

Kommentera inlägget här :